Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak už jsem tu několikrát napsal, opravdu dobře učit je UMĚNÍ a dobrý učitel je k nezaplacení a měl by být po zásluze odměněn.

Pamatuji se, že zrovna zmiňovaná trojčlenka mi "ve své době" udělala v hlavě pěkný zmatek - vůbec jsem nepochopil, proč se na něco, co se dá vyřešit jednoduchou úvahou, musíme učit nějaký zvláštní vzorec a ještě kreslit nějaké šipky do zadání :-).

1 0
možnosti
Foto

K77a53r75e95l 31R75a17d35a

5. 8. 2014 0:33

:-) Právě trojčlenka může být velmi užitečná v běžném životě, když jí člověk zná. Řešení jednoduchou úvahou může vést k pěkným kopancům. Uznávám, že derivace jsem v běžném životě nikdy nevyužil, i když mě kdysi fascinovaly, ale bez trojčlenky si to nedovedu představit. Tu potřebuji stále.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS