Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P77e38t75r 32H88a17n82n62i48g

11. 9. 2014 11:52

Předimenzovaná kampaň hnutí Pro Prahu mi tak trochu připomíná kampaň ČSNS v roce tuším že 2002 či to bylo o čtyři roky dříve, už si přesně nepamatuji. Tehdejší bohatou stranu to katastrofálně zadlužilo a kampaň měla nulový efekt. Ještě že podporovatel té kampaně je developer a miliardář, takže ho to zřejmě neporazí, ale výstavbu na Roztylech, o kterou vlastně jde prostřednictví změny územního plánu pro Hl. Město Prahu, asi realizovat nebude moci.

0 0
možnosti

Věcně je mně problém fuk, ale

1. Žádný televizní pořad nikoho nemůže usvědčit. To může udělat pouze soud. Televizní pořad může pouze více či méně žvanit. V programu Reportéři zpravidla platí to "více".

2. Kandidát, kterého nemáte rád, připustil střed zájmů v jakémsi hlasování. Nepěkné.  Jenže alespoň chápe, co je střet zájmů a přizná ho - kladná (velmi výjimečná) výjimka u našich politiků.

3. Kdo zaplatí veřejný chodník jen proto, že má při cestě jeden hrob? Ukažte který z politiků. To mu vážně vytýkáte?  I kdyby to udělal jen pro své pohodlí, co Vám na tom - proboha - vadí?

2 0
možnosti

1. Nenapsal jsem tuším nikde, že by byl pan Passer usvědčen. Ale ve zmíněném pořadu žvanil hlavně pan Passer. ... :-)

2. Passer není ve středu zájmů, ale ve střetu zájmů. ... :-)

3. Já jsem mu něco vyčetl? Jen jsem napsal, že opravil chodník na hřbitově, ale obecní majetek v hodnotě 27 000 000 na 99 let předal bezplatně svojí mamince, zřejmě docela normální praxe u našich komunálních politiků.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS