Úterý 4. října 2022, svátek má František
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 4. října 2022 František

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K93a22r18e20l 23R39a81d10a 9739284566537

Je dobré si tyto skutečnosti připomenout. Jenže ani Dubček by společný stát nezachránil. Slováci prostě samostatnost chtěli a u Čechů začal převládat názor, že nestojí za to se s nimi stále handrkovat. Že Havel a později Klaus tyto nálady veřejnosti přihřívali si my starší pamatujeme, ale možná by to tak dopadlo i bez jejich přičinění. Nějakou dobu jsem na Slovensku žil a vím, že ta touha po samostatnosti tam byla už dlouho i když byla spíš iracionální. Asi to byl následek dlouhé nadvlády Maďarů. Češi také toužili po odtržení od Rakouska, bez ohledu na následky.

+1/−1
26.10.2013 13:08
Foto

D95a41v78i22d 25Š84t63ě56p67á79n 4694329361841

Možná ano, ale minimálně by to neproběhlo tak rychle. Pokud by se oddělení připravovalo někdy o deset let později, možná už by to před naším společným vstupem do EU nebylo tak žhavé a naše váha by byla vyšší minimálně o 5 milionů lidí.

+1/−1
26.10.2013 13:12
Foto

J80o51s85e70f 80L97e20i31n79e29r 8127489617392

Ta vaše teorie je hodně slaboduchá.

+3/−2
25.10.2013 10:16
Foto

D82a68v94i82d 49Š70t74ě50p91á37n 4254819901831

Žádnou teorii jsem nevyslovil. Pokud jste si toho náhodou nevšiml, v nadpisu je otazník a v blogu jsou pouze fakta, Tedy žádná teorie.

+1/−1
25.10.2013 10:42
Foto

J35o42s48e87f 86L54e11i57n87e57r 8757559527742

Fakta?  Dejte odkazy!

+1/−1
25.10.2013 10:57
Foto

D61a58v19i75d 33Š34t72ě98p83á86n 4814659201391

Teorie? Napište, který údaj nepovažujete za relevantní.

+1/−1
25.10.2013 11:14
Foto

J58i57ř54í 97H16e35r94m46á80n24e61k 4176372352790

Schopnosti Alexandra Dubčeka a jeho gloriola byly v naprostém rozporu, ale jako prezident by toho dokázal zkazit podstatně méně než Havel.

Od Havla ale bylo velkým pokrytectvím, jak se před veřejností "nakrúcal",že žádným prezidentem být nechce. A jeho vztah ke Slovákům byl naprosto katastrofální. V torpédování těch vztahů byl účinnější než Semtex.

V atentát na Dubčeka moc nevěřím. Nemělo to tehdy už valného smyslu a jediným důvodem, proč zahynul, bylo, že nebyl připoután,

+3/0
25.10.2013 10:02
Foto

S46l16a93v27o98m87í43r 28B49e58n65e21š 6362577600154

Navíc do Dubčekova auta nikdo nenarazil. Srážku dvou aut lze zinscenovat, ale náraz auta do stromu mimo silnici dost dobře zinscenovat nelze.

+3/0
25.10.2013 10:33
Foto

J31a43r70d98a 39C12h77o48v26a79n25e77c 6931235263959

Řekl bych, že článek není o tom, zda byl Saša Dubček dobrý a schopný, ale o tom, jak Havel rozbil Československo.

A to tedy rozbil. On a lidé kolem něj na tom měli největší vinu. O tom vůbec netřeba pochybovati, je to zcela jasné. Nejasné pouze je, zda to udělali úmyslně a cíleně, či zda to byl důsledek jejich diletantismu.

+3/−3
25.10.2013 9:20
Foto

S47l28a46v80o87m47í21r 50B25e39n15e49š 6492247680874

A co byste dělal Vy, kdybyste byl předním politikem federace a kdyby ve volbách na Slovensku zvítězily strany, které otevřeně říkaly, že společný stát nechtějí?

+4/−1
25.10.2013 9:28
Foto

J29a18r40d72a 66C35h50o44v37a54n11e29c 6721645333359

To bylo až potom.

V roce 1990 bylo volání po samostatnosti na Slovensku zcela okrajovou záležitostí, asi jako volání po samostatnosti Moravy u nás.

Dvouletá intenzivní práce Havlova týmu však donutila i slovenské strany do té doby federalistické připustit možnost rozdělení federace.

Dodnes si velmi živě pamatuji na rozhlasový projev ministryně Burešové (Havlův člověk) tuším v lednu 1992 - byl vůči Slovákům tak urážlivý, že po jeho skončení jsem si říkal, jestli ta federace vydrží aspoň do těch voleb...

Že volby 1992 na Slovensku dopadly tak protifederálně, to je dle mé paměti hlavně Havlova zásluha za přispění jeho nejbližších.

Pak už se samozřejmě nedalo nic dělat...

+2/−2
25.10.2013 11:50
Foto

J41a69r73o17s21l78a27v83a 32K30a82n10i95o37k97o12v20á 3367575845825

Větší nepravdu jsem neslyšela a to jsem pro udržení společného státu dělala maximum ! Jsou to konspirační teorie. Havla jsem už dávno nesnášela, ale největší podíl na rozbití měli např. Čarnogurský, Slota a bylo jich spousta. Nemám čas hledat ve svém archívu, ale mám několik videí z FS a plno článků z té doby. Slováci obrovsky chtěli "svou vlastní stoličku v EU".  A co jsem si na Slovensku zažila, při aktivním objítždění po různých shromážděních, kde jsme se snažili o udržení ČSR... to mi nikdy nezmizí z paměti. Kolikrát nás zachránil jen "útěk", abychom to neslízli ručně... Havla nehájím, pravdoláskovníky přímo nenávidím, ale tehdejší situaci znám až příliš podrobně ! Slováci rozbili stát ! Ale nedivím se, oni to ke své vlastní suverenitě, ke svému sebevědomí chtěli, a potřebovali. Jejich elity ne, ale ti běžní ano..

0/0
6.12.2013 23:33
Foto

J53a39r21m77i12l52a 42Č45e91r77n60á 2156792179796

Máte pravdu. Pravdou je i to, že v té době byl i Klaus člověk "kolem něj".

+3/−4
25.10.2013 9:41
Foto

S50l60a76v50o90m55í49r 45B52e49n47e10š 6552977180454

A díky strýčkovi Googlovi tady mohu ještě napsat volební výsledky strany, jejímž předsedou Dubček v roce 1992. Jmenovala se Sociálnodemokratická strana Slovenska. Alexander Dubček stál v jejím čela od 28. března do 7. listopadu 1992. Na Slovensku v roce 1992 dostala ve volbách do Slovenské národní rady 123 426 hlasů, což byla přesně 4% platných odevzdaných hlasů. Do Slovenské národní rady se dostala jenom proto, že na Slovensku neplatila pětiprocentní hranice pro vstup do parlamentu, nýbrž jen tříprocentní.

Jak mohl člověk, který dokonce ve vlastní části federace dostal pouze čtyři procenta hlasů (a v druhé části federace byl ještě mnohem méně přijatelný, ale i kdyby ta čtyři procenta teoreticky měl i tady, tak jsou to stále pouze čtyři procenta), být podle Vás tmelem společného státu? Děláte z něho giganta československé politické scény roku 1992, ale on měl pouze čtyři procenta voličů a navíc jenom na Slovensku.

+3/−1
25.10.2013 8:59
Foto

S17l47a51v87o39m62í39r 18B36e83n47e40š 6512327930264

A ještě jedna věc k Dubčekovi: O tom, jaký to byl charakter, nejlépe svědčí to, že podepsal pendrekový zákon.

Když v roce 1968 podepsal Moskevské protokoly, mohlo by se říci, že třeba mohl mít strach o to, jak by se sovětští vojáci chovali na našem území, kdyby to on neudělal. Podpis Moskevských protokolů mohl chápat jako určitou formu kapitulace, která do jisté míry tu zemi chrání, protože přijetím kapitulace musí vítěz začít respektovat určitá pravidla. A s menší dávkou porozumění, ale přeci jenom trochu ano, to můžeme omluvit i určitým pudem sebezáchovy, že mohl mít strach, zda ho nezastřelí. Podle mého názoru člověk, který jde do takhle vysoké funkce, na sebe bere závazek i obětovat život za určitých podmínek, což nějaký venkovskej strejda, jenž do tak vysoké funkce nešel, nemusí. Takže strach o vlastní život by byla pouze částečná omluva, ale i částečná omluva může být do určité míry akceptována. Avšak při podpisu pendrekového zákona už nehrozilo nic ani vyšší jednotce, tedy obyvatelstvu, ani nižší jednotce, tedy jemu osobně. Tady už šlo jen a jen o jeho funkci. A přesto nebyl schopen ze sebe udělat chlapa a říci, že to nepodepíše.

+5/0
25.10.2013 8:46
Foto

D29a28v61i58d 58Š17t93ě36p13á92n 4674379641521

Zase samozřejmě lžete. Alexander Dubček byl proti přijetí tohoto tzv. pendrekového zákona a hlasoval proti. Ale jako demokrat ctil fakt, že toto zákonné opatření bylo prohlasováno FS a on jako předseda Federálního shromáždění prostě podepisoval všechny zákony. Tedy i ty, pro které nehlasoval.

+1/−5
25.10.2013 8:56
Foto

R86a47d82o41s53l67a37v 28K50l86a31u68d23a 5164188184932

Ona to byla jeho povinnost být předsedou FS? V době kdy jsme tady měli dočasně na věčné časy tanky a už bylo jasné kam to povede?

+2/−1
25.10.2013 8:58
Foto

D30a54v30i79d 37Š46t58ě86p98á53n 4254849461931

Vždyť on tam pak už opravdu moc dlouho nezůstal. Pane Klauda, kolik Vám je? Zažil jste okupaci ze srpna 1968? Tak o tom nemluvte, nevíte, jaký strašný pocit zmaru to pro celý národ byl.

+2/−1
25.10.2013 9:08
Foto

S11l53a83v95o10m56í20r 78B36e88n10e77š 6732377890924

Jste demagog, když argumentujete tím, jak dlouho zůstal Dubček ve funkci. Tady se mluví o podpisu pendrekového zákona. Tehdy v té funkci byl a podepsal to. Jestli to bylo v poslední den jeho zastávání této funkce či zda ji potom zastával ještě čtyřicet let, to je na jinou debatu a s tématem pendrekového zákona to nesouvisí.

+3/0
25.10.2013 9:25
Foto

D86a28v93i98d 47Š82t43ě71p59á10n 4344549531241

Človíčku, neoznačujte mne za demagoga, když demagogické argumenty používáte právě Vy. Prostě předseda parlamentu podepisuje i zákony, pro které sám nehlasuje, je to totiž jeho povinnost ze zákona. Jediná možnost by byla, že by prostě funkci složil. To je vše.

+1/−1
25.10.2013 10:41
Foto

S21l43a13v92o29m24í39r 19B18e61n82e51š 6272407780594

Ale to je právě to, co měl udělat. A přesně to, co já píši!

Jestliže člověk v nějaké funkci je dobrovolně, tak je plně odpovědný za všechny kroky, které v ní udělá. Kdybychom to nepřipustili, tak bychom nemohli soudit ani nacistické vrahy v Norimberku po válce. Oni ve svých funkcích v podstatě museli dělat to, co dělali, a moc na výběr neměli. Ale nemuseli do těch funkcí lézt. To, že byli souzeni, bylo naprosto v pořádku.

Rovněž Ludmila Brožová - Polednová ve své funkci nemohla dělat nic jiného než se podílet na justičních vraždách v padesátých letech. Ale když viděla, že to je tak špinavé, mohla (a měla) vycouvat ze své funkce.

+3/0
25.10.2013 11:03
Foto

D72a30v95i16d 65Š95t89ě46p56á28n 4194219461981

Srovnáváte nesrovnatelné. Když byl předsedou PS PČR Miloš Zeman, podepisoval i zákony, které prohlasovala ODS s KDU-ČSL a ODA. I když byl proti nim a nehlasoval pro ně.

+1/−1
25.10.2013 11:17
Foto

R32a65d34o22s76l66a73v 79K17l74a62u76d20a 5424268944642

To byla další tragédie národa. Zeman získal křeslo šéfa sněmovny výměnou za "neútočení". V dalším období následovala opoziční smlouva. Z tohoto bordelu jsme se doposud nevzpamatovali.

+1/−1
25.10.2013 11:23
Foto

D13a92v10i37d 13Š57t47ě57p24á53n 4664459111151

Jak myslíte. Ale tady jde o to, že předseda parlamentu podepisuje i zákony, pro které nehlasoval, chápete?

+1/−2
25.10.2013 12:07
Foto

R28a72d18o38s26l26a14v 62K22l84a91u23d30a 5524878854562

Jistěže tam dlouho nezůstal. Byl odvolán. A to taky díky tomuto podpisu. Jeho polularita u veřejnosti značně klesla a komunisti neměli důvod si ho tam dál trpět. Předseda parlamentu je jednou z nejvyšších politických funkcí ve státě.

+2/0
25.10.2013 11:17
Foto

S30l60a62v16o28m46í71r 28B17e86n64e61š 6222177430154

Když je člověk v takovéhle funkci, ze které by mu vyplývala povinnost podepsat něco, co je proti jeho přesvědčení, má vždycky možnost podat demisi. Má možnost říci, že je to proti jeho přesvědčení a že odstupuje z funkce, aby to nemusel podepsat.

+4/0
25.10.2013 9:04
Foto

D14a11v13i98d 77Š59t49ě79p24á45n 4894379941681

A víte, že právě tohle Dubčeka dvacet let strašně trápilo? Že s tím prostě neprásknul a neodešel? Ale není prostě pravda, že by pro pendrekový zákon hlasoval. Naopak byl výrazně proti a snažil se přijetí toho zákonného opatření zabránit.

0/−2
25.10.2013 9:10
Foto

J38i95ř45í 84K48i98n10d35l 2468207193397

AD Štěpán:

Bohužel lžete vy. On pro ten zákon hlasoval a jako  předeseda Federálního shromáždění jej podepsal

+2/0
25.10.2013 9:58
Foto

D49a10v98i77d 57Š17t60ě17p83á84n 4524319821131

Nehlasoval pro pendrekový zákon, je to možno dohledat, najděte si to.

0/−2
25.10.2013 10:43
Foto

P65a47v32e35l 38P79o91s94p33ě25c70h 2580662698449

Pořiďte si vyšší dveře anebo přilbu. Jinak to bude horší a horší.

+3/0
25.10.2013 8:39
Foto

S77l64a92v89o48m19í48r 79B45e86n81e75š 6862837520534

Myslet si, že Dubček mohl zachránit Československo, je nesmysl z několika hledisek. V tu dobu nacionalismus na Slovensku jel už na plné obrátky. Pálily se vatry svrchovanosti, byla schválena Deklarácia zvrchovanosti slovenského národa apod.

Navíc Dubček byl naprosto neschopný váhavý střelec, který nedokázal v životě naprosto nic. Nějakou shodou okolností byl v roce 1968 postaven do čela jakéhosi procesu, kterému se tehdy říkalo obrodný, ale ve skutečnosti to byla jen kosmetická úprava režimu, který tady trval již 20 let. Nic na podstatě režimu nechtěl měnit, pouze několik prázdnými frázemi chtěla jedna skupina soudruhů získat koryta na úkor druhé skupiny soudruhů. Rozmíška lidí za 18 proti lidem bez dvou za 20.

A navíc: Tvrdit, že společný stát mohla zachránit jedna osoba, je nesmysl už proto, že stát nikdy nemůže tak šíleně záviset na jednom člověku, kterému navíc v té době bylo již 70 let.

+7/0
25.10.2013 8:34
Foto

J24a12r44m42i61l13a 20Č81e38r47n54á 2756832179976

Velmi zajímavé!! Chtěli jsme Dubčeka, to je fakt, a Západ nám vnutil Havla. Ono by to s Dubčekem (možná) nebylo tak ode zdi ke zdi.

+3/−9
25.10.2013 8:25
Foto

R49a89d72o16s30l59a40v 43K92l27a66u85d48a 5554138144202

Jaký fakt? Dubček byl pro většinu neakceptovatelný. O ten jeho socialismus s lidskou tváří po dvaceti letech už nikdo nestál. Čtyřicet let tady proti sobě stály dvě mocenské skupiny komunistů. To muselo skončit.

+5/−1
25.10.2013 8:31
Foto

J80a71r56m56i31l37a 81Č74e53r21n60á 2106642719956

Zajímavé by bylo, kdyby dnes měli všichni lidé odpovídat, jestli by zde chtěli tento kapitalismus, anebo socialismus vylepšený Dubčekovými plány. To druhé by tutově zvítězilo, ale uskutečnit to je fantasmagorie, pro Západ i pro Východ něco nepředstavitelného.

+1/−2
25.10.2013 8:52
Foto

R38a88d41o85s23l77a32v 92K82l67a51u25d94a 5264718354342

A ten Dubčekův socialismus by měl zajistit jeden člověk? Máme vládu a parlament.

+5/0
25.10.2013 8:56
Foto

K42a43r94e21l 60B50o28h61á90č41e75k 1471787436374

To druhé skutečně v devadesátých letech vítězilo - OF pro jistotu prosazovalo tzv...třetí cestu, aspoň oficiálně :) R^ kdepak kapitalismus a nezaměstnanost ...třetí cesta - něco mezi totalitou a zbytkem světa :))

+7/0
25.10.2013 8:57
Foto

J54i69ř57í 58K23i27n89d41l 2578777723887

AD Boháček

OF prosazovalo privatizaci a za OF byl schválen zákon o privatizaci.  Nikdo o třetí cestě nikdy nemluvil.

+2/−2
25.10.2013 10:02
Foto

K79a22r85e57l 81B84o36h66á31č76e84k 1761477236334

Privatizace, to není v rozporu s tím, co jsem napsal :) On tu třetí cestu nikdo nikdy přesně nespecifikoval a ani nenazval ... vše se řídilo tím, že v jakémsi uveřejněném průzkumu daný výrazný vzorek lidí prostě odpovídal ve smyslu, že nechce "kapitalismus, ale ani "socialismus" ... proto také onen dost známý projev pana Havla  ve smyslu " budou vás strašit nezaměstnaností, ale vy jim nevěřte atd atd ..." :)

+4/0
25.10.2013 10:16
Foto

K32a46r55e55l 13B34o24h69á34č68e22k 1211177526114

"Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítel socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách světového imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků. Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože brzy začnou vycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň ČSFR, sám odstoupím z funkce. V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci, jaké má dnes. Pro mě není rozhodující, s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají, socialismem.

Náš stát by už nikdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoli jiného. Musíme sice od jiných brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době udělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražovaní? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení, včetně dalších dokumentů a ministři na svých tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od neekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoli sociálních krizí nebo podobně. Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v téhle chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících. Žádné gigantické zdražovaní, nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme.

+4/0
25.10.2013 10:23
Foto

K46a42r86e61l 48B49o14h82á93č61e52k 1751167776844

Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme. Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury... Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátám základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán.

Zde neplatí žádné: NEJDE TO!" 

Václav Havel v roce 1989

+3/0
25.10.2013 10:23
Foto

S80l21a10v92o66m93í12r 32B68e64n65e51š 6612887690724

Tento článek je však o něčem jiném. O rozbití Československa. Já ve Václavu Havlovi vidím člověka, za kterým toho zůstalo mnohem více špatného než dobrého, ale tohle je o rozbití Československa. Tady bych Havlovi vyčítal naopak ústupnost před slovenským nacionalismem a přílišnou snahu o záchranu společného státu, když už bylo evidentní, že to nepůjde.

+3/−1
25.10.2013 10:31
Foto

K28a24r29e39l 52B88o84h74á83č28e62k 1611927596574

Reagoval jsem svými odpověďmi na konkrétní diskuzní příspěvek :)

Co se týká roztržení Československa - souhlasím, že nacionalismus sehrál tu hlavní roli ...kdyby ten neexistoval, nešlo by vše tak relativně hladce :)

+2/0
25.10.2013 10:35
Foto

F17r91a48n86t10i21š23e84k 16V44y19s28k96o81č96i51l 4933336879339

Obyčejná konspirace Žádné fakta.Republiku rozdělil právě jeho guru Klaus s Mečiárem neb to byli dva kohouti na jednom smetišti. Autor se hlási k Bobošíkové a ta všudevlezprdelka naměla nikdy Havla ráda tak autor tady jenom papouškuje. Rv

+1/−6
25.10.2013 8:34
Foto

D60a86v47i42d 90Š35t34ě19p48á41n 4494399191161

František Vyskočil, zvaný Vyskoč? Tak od Vás bych ani chytřejší komentář nečekal.

+3/−3
25.10.2013 8:42
Foto

R57a59d22o11s68l61a15v 39K22l94a42u70d87a 5914858754682

Dám vám ještě poslední šanci... Jak to všechno víte? Vy jste organizoval v OF ten průzkum? Pak jsme byl muškou, nebo popelníkem, na jednání Čalfy s Havlem? atd.... No a ptal jste se těch Slováků? Já jich znám poměrně dost. Chtěli zkrátka si zkusit žít ve vlastním státě a dneska nevím o nikom, kdo by chtěl federaci vrátit.

+2/−1
25.10.2013 8:46
Foto

D37a14v35i96d 30Š53t16ě95p73á86n 4144459741931

Najděte si to. Od čeho máte internet? Proto, abyste mohl urážet lidi, kteří mají jiný názor než Vy?

+1/−3
25.10.2013 8:57
Foto

R79a18d89o34s47l39a92v 64K36l28a31u73d52a 5984298474412

Co si mám najít? ;-D To že někdo někde něco plácá?  Všichni mají zaručené informace.

+2/−1
25.10.2013 8:59
Foto

D32a71v71i22d 34Š82t19ě37p15á15n 4154939731111

Který fakt není pravdivý? Dám Vám důkazy, že je to všechno pravda, do poslední čárky. Tak šup, který údaj zpochybňujete?

+1/−2
25.10.2013 9:12
Foto

R92a46d10o62s61l96a67v 48K46l75a72u76d16a 5744558114172

Pěknej článek. Ale chybí mi v něm zmínka o Elvisovi, fingovaných letech Američanů na Měsíc a o disidentce Bobošíkové:-)

+5/0
25.10.2013 8:15
Foto

D75a36v54i80d 73Š13t81ě54p35á80n 4954429331871

Pane Klouda, nebuďte tak třeskutě vtipný a napiště prosím, co v tom blogu není pravdivé?

0/−5
25.10.2013 8:20

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz