Úterý 4. října 2022, svátek má František
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 4. října 2022 František

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P52e24t63r 89B44r96o55d88s31k34ý 5886523225369

..... sim Vás, nehledejte nic "mezi řádky" ! Zvolte jiné informační zdroje. Jste se pak mohl na blogu vyjádřit jedinou větou ...."Nevěřím oficiálním českým médiím a proto využívám jiné prameny k získávání objektivních informací" !  Se podívejte, jaké peklo jste rozpoutal v diskusi;-) !!! 

..... áááá, opět sejeme bouři, voláme do lesa ..... až se ucho utrhne, Březen - na Krym vlezem, Duben - v Pobaltí budem, ...... Květen - v EU je to samej kretén, etc.etc. Máte to vůbec zapotřebí ?;-D

0/0
23.4.2014 17:40
Foto

Z81d13e90n14a 55K19o71č37í 6955488761686

Že už opět musíme hledat pravdivé informace mezi řádky, je svatá pravda.;-(!!

+4/0
23.4.2014 16:46
Foto

A16n82t69o83n22í72n 28T36i51c12h35e13r94a 6846778343256

Nemusíte. Můžete si přečíst jiné informační zdroje (dokonce i Štěpánův blog), můžete se nechat ovlivnit ruskou propagandou, nebo americkou, můžete hltat tzv. alternativní zdoje, třeba Bendu a jeho ještírky, můžete věřit webu zvedavec, atd. A divte se, když to všechno shrnete a napíšete blog, maximálně se vám pár lidí vysměje, nikdo vás nepřijde zavřít nebo se alespoň významně zeptat Jak jsi to, soudružko, vlastně myslela?

+1/−1
23.4.2014 19:59
Foto

Z38d27e93n13a 16K86o92č32í 6605148351956

Proč bych to všechno dělala ?  Nestačí jednoduše v autě  pustit rádio ?

Pokud si mám pravdivé informace pracně shánět, tak žádná veřejnoprávní média platit nemusím, nemyslíte ?

Toníku, byste se divil, co může policie dnes o vás všechno vědět ( to sledování nedělají mnohdy ani policisté, ale často to jsou soukromé společnosti ) , aniž by si vás pozvala na kobereček. I tato diskuze je monitorována a ukládána, stejně jako telefonáty ........., aniž by kdokoliv cokoliv věděl, nebo měl na to jakýkoliv povolovací papír.;-(

+3/0
23.4.2014 20:28
Foto

A24n28t24o23n74í90n 72T29i46c22h26e34r84a 6836798773876

Klidně si pusťte  to rádio, nic proti :-)

Sledovat vaše aktivity na netu může kdokoliv, s tím se smiřte. A i kdyby ... tak co?

0/0
23.4.2014 21:03
Foto

A19n69t40o47n22í66n 31T81i65c98h95e76r61a 6606678923406

100%ně objektivní, komplexní, neúplatné, ideologií a osobním názorem nezatížené zpravodajství je chiméra. Podobně jako čistý komunismus nebo inteligentní diktatura. Díky bohu (a sobě) máme hen tu onú demokracii, kde neexistuje 1 centrálně řízená pravda, ale je prostor pro střet nejrůznějších názorů. I těch absurdních a nepohodlných.

0/0
23.4.2014 21:15
Foto

M37i83l20a88n 29R93a15d14e78k 3257106691271

nejak nechapu vas clanek, bud nechcete aby se Polsko pripravilo na to ze jelikoz drive patrilo do Tabora Miru, cili do sfery SSSR, tak jeste si na nej Kreml muze delat naroky, a nebo vam vadi ze to neni dostacujici pomoc? Nebo ze by Zapad mel vyzbrojit Ukrajinu lepe? Vzdyt Ukrajinci take vyrabi zbrane, dokonce je prodavaji Cine, kterou ujistili ze presto ze podporila Putina, budou prodavat nadale.

Prosil bych o vetsi vysvetleni.

+1/−1
23.4.2014 16:40
Foto

D32a16v25i43d 51Š44t93ě57p12á60n 4914409181901

Ale vůbec ne. Já naprosto chápu strach Poláků z ukrajinských nacionalistů. Mají s nimi staleté zkušenosti a vědí dobře, co lidi jako byl Bandera, Melnyk nebo dříve Petljura dokážou. Ale vadí mi, když u nás nikdo nenapíše, že Poláci se nebojí Ruska (Polsko totiž nemá s centrálním Ruskem vůbec žádnou hranici), ale že se obávají ukrajinských nacionalistů.

+2/−1
23.4.2014 16:43
Foto

M75i52l83a61n 58R41a54d56e95k 3667976891741

to jste tomu nasadil korunu! ;-D Tak Polaci maji strach z Ukrajiny ;-D;-D;-D;-D nikoliv z Kremlu;-D;-D;-D;-D

+2/−1
23.4.2014 17:17
Foto

D35a42v43i51d 31Š22t48ě76p88á60n 4284199331971

Korunu? A Vy jste si jist, že Poláci se více bojí Rusů, se kterými nesousedí, nebo ukrajnských nacionalistů, s nimiž mají škaredé zkušenosti a které mají hned za humny?

+1/−2
23.4.2014 17:27
Foto

D82a34v32i27d 58Š20t13ě38p61á93n 4624509381711

9. února 1943 jednotky UPA zahájily etnické"čištění" Volyně (severo-západní Ukrajina) bestiálním vyvražděnímPoláky obydlené obce Parosl. Pak následovaly další jednotlivé případy vyvražďování obcí obydlených Poláky (Lipniky, Janova Dolina, Ugly, Konstantinovka, Osty, Uberez, Staryki atd.). Kulminací vyvražďování byl červenec 1943. Operaci jednotky UPA zahájily 11 července 1943 (tzv. krvavá neděle) a trvala do 16. července 1943. Během operace bylo napadeno 530 polských vesnic, osad a statků a brutálně zavražděno kolem 17 000 polských civilistů. V srpnu 1943 vyvražďovací akce UPA pokračovaly - napadeno bylo 85 dalších vesnic. Po krátkém období klidu v prosinci 1943 UPA zahájila další vlnu vyvražďování trvající do první čtvrtiny roku 1944, kdy UPA využila období stahování se německých vojsk před útočící rudou armádou. Na jaře 1944 UPA přesunula hlavní působiště do Východního Haliče a pokračovalo ve vyvražďování. Celkový počet polských civilistů (včetně žen, dětí a nemluvňat) povražděných UPA během války se odhaduje na 80 000-130 000 - obětí odvetných polských útoků padlo kolem 10 000-15 000 ukrajinských civilistů.

+1/0
23.4.2014 17:36
Foto

D75a20v57i44d 60Š68t68ě24p68á19n 4704289691231

9. února 1943 jednotky UPA zahájily etnické"čištění" Volyně (severo-západní Ukrajina) bestiálním vyvražděnímPoláky obydlené obce Parosl. Pak následovaly další jednotlivé případyvyvražďování obcí obydlených Poláky (Lipniky, Janova Dolina, Ugly,Konstantinovka, Osty, Uberez, Staryki atd.). Kulminací vyvražďování bylčervenec 1943. Operaci jednotky UPA zahájily 11 července 1943 (tzv. krvaváneděle) a trvala do 16 července 1943. Během operace bylo napadeno 530 polskýchvesnic, osad a statků a brutálně zavražděno kolem 17 000 polských civilistů. Vsrpnu 1943 vyvražďovací akce UPA pokračovaly - napadeno bylo 85 dalších vesnic.Po krátkém období klidu v prosinci 1943 UPA zahájila další vlnu vyvražďovánítrvající do první čtvrtiny roku 1944, kdy UPA využila období stahování seněmeckých vojsk před útočící rudou armádou. Na jaře 1944 UPA přesunula hlavnípůsobiště do Východního Haliče a pokračovalo ve vyvražďování. Celkový početpolských civilistů (včetně žen, dětí a nemluvňat) povražděných UPA během válkyse odhaduje na 80 000-130 000 - obětí odvetných polských útoků padlo kolem10000-15000 ukrajinských civilistů.

+1/0
23.4.2014 17:32
Foto

D86a90v64i52d 35Š42t71ě31p73á48n 4494789711951

Počátkem roku 1947 započala reorganizovanápolská armáda operaci „Visla“, což byla vyčišťovací akce proti banderovcům,kteří dále bojovali a páchali teroristické činy i na civilním obyvatelstvu,vypalovali obce, vraždili a loupili. Podle oficiálních polských zdrojů padlo vletech 1944 až 1947 za oběť řádění banderovců více než 17 000 Poláků.

+1/0
23.4.2014 17:33
Foto

M80i48l87a79n 82R75a11d78e12k 3837576641391

ale jooooo, ted Ukrajina vnikne na uzemi Ruska a bude chudaky okupovat, az se to podari, potahne na Polsko. Blaznum se nema odporovat.

+1/−1
23.4.2014 17:35
Foto

D67a65v22i56d 39Š49t88ě51p70á38n 4204259951101

Nechme se překvapit. Já na rozdíl od Vás se ukrajinských nacionalistů bojím stejně jako kazdého jiného teroristy, který nemá žádnou úctu k lidskému životu. A statisíce obětí ukrajinských nacionalistů jsou dostatečným varováním, abych takové nebezpečí nebagatelizoval. Židé na Ukrajině se už zase obávají, že útoky proti nim budou pokračovat.

+1/0
23.4.2014 17:41
Foto

M53i45l19a93n 81R95a72d43e29k 3317896441931

jo, mate pravdu, v osumasedesatym nas - podle ruskych vojaku - prisli take osvobodit od fasistu, my jim to sice rozmlouvali, ze jsou v Cesku a fasismus sice nehrozi, ale asi jsme byli pomyleni.

+1/−1
23.4.2014 17:47
Foto

D22a17v87i80d 94Š70t12ě13p64á61n 4914199381811

JJ a polovina z nich byli Ukrajinci. ... :-)

+1/0
23.4.2014 17:48
Foto

D53a19v19i76d 64Š86t74ě56p42á92n 4884749671661

Ostatně na Ukrajině se narodil i samotný soudruh Brežněv. :-)

0/−1
23.4.2014 17:49
Foto

S34i45d89n65e94y 55S76i44s81k57a 3257542922955

Ale Ukrajinec nebyl, ze?

+1/0
23.4.2014 17:59
Foto

D87a83v26i84d 52Š23t28ě33p20á53n 4354579281641

No pokud přistoupíme na argumentaci současné vlády v Kyjevě, že rusky mluvící občané Ukrajiny, nejsou Rusové, ale Ukrajinci, o které nemá právo se Moskva zajímat, pak Brežněv byl také "rusky mluvící Ukrajinec". ... :-)

0/−1
23.4.2014 18:09
Foto

S74i93d91n29e12y 44S78i29s70k35a 3247822152195

Etnicky nebyl ani Rus ani Ukrajinec ...

0/0
23.4.2014 18:57
Foto

T36o61m61a20s 92T77r67o57j75a13n 1326537486104

R^

0/0
23.4.2014 16:32
Foto

M35i45l40o46s36l21a68v 87J64e94ž51e58k 3264683234901

Bohužel , pane autore , nesouhlasím s Vámi, dobu před druhou svět. válkou mám celkem slušně prostudovanou a mohu potvrdit , že vidím jasné souvislosti v jednání Hitlera a Putina, navíc Putinovi hraje všechno daleko lépe do karet a myšlení lidí jako Vy nebo namyšlenec Klaus jsou také kapitolou sami pro sebe.

+6/−3
23.4.2014 16:11
Foto

D69a69v17i19d 95Š57t90ě24p63á50n 4954269271871

Bylo by dobré si také prostudovat Druhou světovou válku jako takovou. Pokud nepochopíte, jakých zločinů se dopouštěli Němci na Ukrajině za vydatné pomoci vrahounů z UON, kteří vraždili Židy, Poláky, Rusy, Čechy a nakonec i Němce, nemůžete pochopit, čeho se Rusové bojí, když na Majdanu vlají rudočerné vlajky. Na rukách banderovců je krev statisíců obětí. Ale Stepan Bandera je dnes národním hrdinou Ukrajiny.

+5/−3
23.4.2014 16:17
Foto

Z96d58e95n78a 92K34o93č76í 6555938491486

Nestačí prostudovat materiál, ale hlavně pochopit a dokázat správně aplikovat. Jak je vidět, tak ty 2 nejdůležitější body vám unikly. ;-)

+2/−1
23.4.2014 16:41
Foto

R95o66s67t44i60s98l44a84v 43C61a45h38a 6133777547251

Tou mapkou jste chtel naznacit co? Ja jen ze v tech letech 1854-1017 na nasem uzemi byl uplne jiny stat. Chcete vracet historicka uzemi? Osunou se tedy Rusove z Polska, Kaliningradu a jinych uzemi, ktera v prubehu staleti patrila jinym?

Vy opravdu nevidite snahy Putina o obnovu SSSR?

+3/−1
23.4.2014 15:41
Foto

D82a85v24i52d 69Š76t97ě92p61á47n 4744879961911

Nikoliv. Jen jsem připomněl, jak a čí zásluhou je hranice Ukrajiny taková, jaká je.

+3/0
23.4.2014 15:44
Foto

I23v23o 68H57l60a34v56ů29n88ě96k 1819420549448

Když už používáte analogie, tak si dávejte pozor, abyste je měl ve správném gardu. Nevím o tom, že by Polsko napadlo Německo. Ale Rusko už obsadilo Krym a vojáci, co tam nebyli, dostanou vyznamenání. A čím se liší politika Ruska od obsazení Sudet nacisty?

+2/−3
23.4.2014 15:06
Foto

D22a66v75i25d 79Š77t93ě69p79á95n 4784299671731

1) Krym nebyl nikdy ukrajinský, dostali ho darem od Chruščova v roce 1953. Chruščov byl dlouholetým spolupracovníkem Stalina a prvním tajemním KS Ukrajiny. 2) Na Krymu proběhlo referendum, které jednoznačně rozhodlo o tom, že autonomní republika Krym nechce být nadále součástí Ukrajiny. 3) Ruské základny na Krymu byly vždy, nikdo neřekl, že tam nejsou. Proč by tam nebyli ruští vojáci, když je tam základna černomořské flotily?

+2/−3
23.4.2014 15:13
Foto

I81v23o 33H55l87a50v48ů32n68ě55k 1269290689628

Proč mám odpovídat na evidentní neznalost nebo papouškování nesmyslů?

1) Krym byl ukrajinský a nebyl to dar Chruščova, který to nemohl provést sám ani za komunistů. Bolševici si s Krymem prostě pod Ruskem nevěděli rady, protože to tam po odsunu Tatarů vypadalo jako u nás v Sudetech - ani noha. Díval jste se třeba někdy na mapu? Kde Krym sousedí s Ruskem?

2) Proběhlo referendum, kde jedna možnost byla připojení k Rusku a druhá pro změnu také připojení k Rusku.

3) Ruské základny nejsou v režimu volného pohybu zvláštních jednotek bez označení. Co byste tak asi říkal, kdyby američtí vojáci z Guantanama jezdili na výlet po Kubě v době voleb?

+5/−1
23.4.2014 15:38
Foto

D96a27v70i36d 31Š63t80ě93p71á59n 4184289971531

Ale jděte. Od kdy byl tedy Krym ukrajinský? A ptáte se mě na mapu? Přiložil jsem ji jako perex ke svému blogu, tak se na ni alespoň podívejte. Na Krymu ruští vojáci byli v uniformách. Proběhlo referendum, zda si obyvatelé Krymu přeji připojit se k Ruské federaci. Nevšiml jsem si, že by na Ukrajině proběhlo referendum, ale mohu Vám poslat desítky fotografií, jak hlasují poslanci parlamentu za nepřítomné poslance. Jaká to ukázka demokracie.

+1/−3
23.4.2014 15:43
Foto

I43v72o 77H40l65a81v46ů74n72ě35k 1549140959888

Ani to datum si neumíte najít správně. Bylo to v roce 1954 rozhodnutím Politbyra KSSS.

+3/0
23.4.2014 15:44
Foto

I97v29o 98H59l19a40v72ů62n35ě51k 1969140929868

Vy se považujete za reprezentanta Bobostrany a nejste schopen pochopit, že referendum se dvěma stejnými možnostmí je nesmysl? A nejste si schopen vygooglit prohlášení Putina a ministra obrany ze 4. března, že na Krymu nejsou ruští vojáci? Jste schopen pochopit psaný text? Krym nesousedí na pevnině s Ruskem a proto ho Rusko nebylo schopno po 2. sv. válce spravovat.

+2/−1
23.4.2014 15:51
Foto

D51a73v46i68d 51Š93t88ě95p76á84n 4624859251311

Hlavůňku, pokud jste si nevšimnul, tak po 2. sv. válce existoval stát, který se jmenoval SSSR.

+2/−2
23.4.2014 15:55
Foto

I53v44o 81H27l66a90v95ů51n60ě58k 1199660799798

Ano, a ten se skládal ze svazových republik, které měly vlastní vládu a ústavu. Co vám ještě mám vyhledat?

+2/0
23.4.2014 16:02
Foto

D46a35v42i61d 88Š59t33ě98p88á84n 4614119981111

Jen to, že je nesmysl tvrdit, že Sovětský svaz nědokázal spravovat Krym ... :-)

+1/0
23.4.2014 16:09
Foto

I52v23o 95H32l25a51v18ů90n68ě79k 1469110909988

Sám píšete, že existoval SSSR = SVAZ sovětských socialistických republik. Kdybyste si něco zjistil o historii Krymu, tak byste věděl, že Ruská SSR nesousedí s Krymem a nebyla ho proto schopná po druhé sv. válce spravovat, proto Krym převzala Ukrajinská SSR. A že tam je teď převaha ruského obyvatelstva, tak to není divu, na Sibiři a v Dagestánu je zase spousta Tatarů, kteří tam po druhé sv. válce taky nebyli. Ani jedni, ani druzí nemohou za Stalinovy čistky, ale snad jsme civilizovaní lidé, tak by se potíže měly řešit domluvou a ne násilím?

+1/0
23.4.2014 16:20
Foto

Z23d87e59n84a 24K18o59č50í 6515118961656

Toho násilí se právě Rusové, žijící na Krymu zalekli. A Ukrajinci také usoudili, že jim pod Ruskem bude lépe, než pod režimem, kterého každých pár let svrhává a instaluje ulice, ovládaná kmotry.!!

+1/−1
23.4.2014 16:45
Foto

D96a54v55i96d 65Š65t90ě93p98á46n 4614869501381

Ano bylo to 20. 2. 1954, kdy Chruščov daroval Krym Ukrajině. Ale pochopitelně, že obyvatel Krymu se na nic neptal.

+1/−1
23.4.2014 15:53
Foto

I71v55o 65H62l25a86v67ů33n84ě10k 1359750859908

Vzhledem k tomu, že tam po odsunu Tatarů skoro žádní obyvatelé nebyli, tak ani nebylo koho. A jakou to má souvislost s dneškem? A jakou to má souvislost s třeba 200 tisíci mrtvých Čečenců, kteří chtěli taky samostatnost?

+1/−1
23.4.2014 16:06
Foto

D51a11v71i94d 34Š58t53ě63p44á71n 4234799191951

Na Krymu nebyli žádní lidé? Zajímavé. Minimálně tam tedy bylo 200 000 vojáků wehrmachtu. :-)

0/0
23.4.2014 16:11
Foto

I10v76o 36H72l43a85v46ů14n83ě87k 1849200979738

Vám uniká smysl textu, mně vaše myšlenkové pochody.

+3/−1
23.4.2014 16:29
Foto

D68a54v71i89d 78Š10t52ě97p74á65n 4614919831171

Hlavůňku, na Krymu opravdu žili lidé. Vaše myšlenkové pochody raději nebudu komentovat. :-)

+1/−1
23.4.2014 16:41
Foto

A20n93t49o45n76í70n 33T18i73c62h41e10r53a 6476268823206

Ano, každý stát má výsostné právo, poslat vojáky k libovolné své hranici.

Podle vás má tedy sousední stát i jeho spojenci zůstat v absolutním klidu, když jim současně neustále vyhrožuje zásahem na jejich svrchovaném území. Když podobnou akci už před krátkou dobou provedl na jiném místě onoho svrchovaného státu. Když jeho státní příslušníci operují na cizím území a podporují násilné akce.

Vy jste sám radio Jerevan. Vybíráte si jen to, co se vám zrovna hodí do krámu.

+6/−3
23.4.2014 14:59
Foto

D24a60v78i94d 88Š10t33ě10p19á52n 4114119691201

Nevím, kde jste sebral informaci, že někdo vyhrožuje zásahem na svrchovaném území zřejmě Ukrajiny, že? Já jsem naopak slyšel slova bývalé premiérky, že je třeba povraždit všechny Rusy, nejlépe za použití jaderných zbraní.

+4/−3
23.4.2014 15:01
Foto

J51i11ř39í 92P89r48o49c42h36á49z59k80a 1190576785556

Lavrov dnes

+8/0
23.4.2014 15:03
Foto

D15a81v91i55d 47Š40t14ě21p30á92n 4254449661281

Lavrov neřekl nic takového, že by Rusko chtělo napadnout Ukrajinu, ale řekl, že v případě, že ukrajinská armáda použije zbraně proti rusky mluvícím občanům Ukrajiny, je Rusko připraveno je bránit. Pokud bude Ukrajinská armáda nasazena proti civilistům, pak totéž musí udělat všechny demokratické státy Evropy. Na Majdan tanky neposlali, ale teď tanky míří do východních regionů. Ale to zřejmě "demokratům" nevadí.

+4/−7
23.4.2014 15:10
Foto

D31a16v14i51d 89H98r24b53e35k 3439698802343

Pokud jsou ti rusky mluvící občané Ukrajiny profesionálně vyzbrojeni a obsazují ukrajinské úřady, tak má zřejmě ukrajinská vláda právo zasáhnout proti nim prostředky, které uzná za vhodné. Jsou to totiž její občané a to že mluví rusky, je vedlejší. Trik ruské dumy, která "prohlásí" za ruské občany každého ruskojazyčného občana cizího státu, na tom nic nemění.

+6/−1
23.4.2014 15:13
Foto

D39a44v18i90d 75Š31t62ě46p29á19n 4234729211951

Aha. Takže těch 8 500 000 Rusů na Ukrajině jsou všichni agenti KGB, že? Tenhle trik se tedy opravdu povedl. ... :-)

+3/−3
23.4.2014 15:21
Foto

I27v71o 95H33l15a75v17ů28n52ě76k 1669660799408

Proč vytahujete 8,5 M lidí? Problém dělá několik desítek nebo stovek vojáků ozbrojených nejmodernější technikou. Kde by to domobrana vzala?

+4/−1
23.4.2014 15:58

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz