Úterý 4. října 2022, svátek má František
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 4. října 2022 František

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V93l51a18d46i39m31í71r 13H10r33u46b23ý 4597523514889

No jen takovou drobnost: jak se převážně dopravují obyvatelé Libuše, Krče atd. do města?  Sdělím Vám to tajemství: převážně autobusy na Kačerov a pak metrem "C".

0/−1
17.9.2014 16:18
Foto

M33i40r20o21s29l19a25v 33Š77e25j37n20a 2761207658902

Panu Štěpánovi bych poradil, aby si alespoň jednou na vlastní kůži vyzkoušel jet ráno z Jesenice autobusem na stanici metra C Budějovická. Myslím, že by mu došlo, proč je potřeba stavět trasu D a hlavně proč je potřeba, aby existovala konečna metra D u Vestce (tzv. Depo Písnice).

Každopádně pokud tenhle blog čtou lidé z Prahy 4, tak se partaj DOMOV stala právě v tuto chvíli ABSOLUTNĚ NEVOLITELNOU.

Primátor Hudeček je neštěstím pro Prahu. Ale nikoli proto, že chce stavět trasu D. Spíš proto, že ještě s tou stavbou nezačal.

0/0
16.9.2014 20:03
Foto

D10a59v56i75d 55Š32t89ě80p51á52n 4844669801311

Pane Šejno, aniž bych jakkoliv zpochybňoval problém s dopravou z Jesenice, dovolím si jen podotknout, že městská část Modřany, má 6x více obyvatel než Jesenice.

0/0
16.9.2014 21:51
Foto

M56i98r11o56s91l55a75v 11Š94e73j41n92a 2221607168432

Takže znovu:

pokud je nějaká část Prahy dopravně přetížená, pak je to jižní část Prahy 4. A to právě proto, že tam každé ráno proudí tisíce lidí a tisíce aut od Jesenice, Kamenice a Dolních Jirčan. Cesta od plánované stanice Depo Písnice na metro C Budějovická trvá ráno jednu a jeden a půl hodiny.

To je důvod, proč se má začít stavět nejprve jižní část trasy D a nikoli ta severní. Zkuste, pane Štěpáne, s tou Vaší variantou předstoupit před voliče z Prahy 4, která je největším pražským obvodem.

Mimochodem obyvatelé Modřan mají možnost jet do Prahy tramvají podél Vltavy. Obyvatelé Kunratic, Novodvorské a Krče nikoli.

0/0
17.9.2014 7:13
Foto

D92a33v23i79d 31Š59t92ě93p22á77n 4184299401771

Takže znovu:

Pokud nebude vybudován bypass mezi trasou C a A (Pankrác - Nám Jiřího z Poděbrad), nic se pro Vás neřeší, pouze se lidé dostanou na Pankrác novou trasou D, k nim přibudou lidé z části Braníka a Modřan a kapacita trasy C v úseku Pankrác - Muzeum bude překročena a v případě jakékoliv odstávky Nuseláku celá doprava totálně zkolabuje. Já přece sakra neříkám, že trasa D nemá být vybudována, ale že bez propojení na trasu A je to obroské riziko! Safety first!

0/0
17.9.2014 11:19
Foto

M66i39r66o95s93l79a20v 74Š62e73j45n34a 2571607128232

No tak teď už vím, že Vás a vaši partaj volit nebudu. Jen neobyčejné a tupé hovado může bojkotovat plánovanou výstavbu trasy D. Kdybyste ovládal alespoň částečně cosi, čemu se říká logické uvažování, tak byste věděl, že lidé z oblasti Libuše, Písnice, Lhotky a Krče jezdí trasou metra C už dnes. Rozdíl je v tom, že nastupují na Kačerově nebo na Budějovické a než tam dojedou, tak se plácají v desítkách přeplněných autobusů. A právě tyto autobusy by měla trasa metra D alespoň částečně nahradit.

To je ale nad Váše mentální schopnosti tohle pochopit.

+1/0
16.9.2014 19:57
Foto

D39a76v29i45d 18Š91t43ě67p50á35n 4494189611791

Pane Šejno, vy zřejmě, tedy zcela zřejmě, nejste schopen pochopit přečtený text. Naprosto jsem nenapsal, že by se trasa D neměla budovat, ale je třeba začít od přestupní stanice s trasou A ( Náměstí Míru ) a tak teprve udělat bypass přes Náměstí Bratří Synků a teprve potom protáhnout trasu D přes Pankrác na Prahu 4. Jinak totiž hrozí kolaps na stanici Pankrác, kde se sjedou dvě trasy z Jižního města.

0/−1
16.9.2014 21:41

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz