Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte karmu.

Je smutné, že se najde dost občanů, schopných volit člověka, který si nedělá těžkou hlavu s dodržováním zákonů. Dá se předpokládat, že takový člověk bude stejně benevolentně přistupovat k plnění předpisů a povinností v případě svého zvolení.

0 0
možnosti
Foto

K35a30r94e84l 93M95á72d29l30e

10. 10. 2014 19:09

Jojo, býval jsem voličem ODS. Ale už je to hodně dávno. Když se strana nedokázala zbavit profláknutého Jančíka (Praha 5), kterého kritizovala i část spolupartajníků, pochopil jsem, že je nevyléčitelně prolezlá vazbami ve stylu - Ty na mě víš to, já na tebe vím ono, tak se navzájem podržíme.

1 0
možnosti
Foto

Plně s vámi souhlasím. Já pro sebe datuji počátek zahnívání ODS do podstatně dřívější doby.

Dokonce tvrdím, že předpoklady shnilosti a tunelovitosti i s kmotry byly této partaji dány do vínku již při založení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS